XIX Conciertu pola Oficialidá

30.4.07

print this page
send email

TrayasgayA pudo averase un añu más a la carpa que la xente de la Xunta Pola montó, esti añu averada'l campu la Ería d'Uviéu, aprovechando la cantidá d'aparcamientu de baldre qu'hai alrodiu d'él. El conciertu entamó pasaes les 19:30 hores cola música folk de Llangres, siguío de la presentación del nuevu discu del cantautor Toli Morilla. El duu Lafu y Rebeca Velasco, dió pasu al tríu Tuenda que consiguó xuntar el mayor númberu de xente dientro de la carpa no que duró la nueche. Les pandereteres de Dulcamara, fundiéronse darréu col Hip-Hop de K-Nalón que deleitó a la xente con música, rimes y una exibición de graffiti a cargu de l'artista de La Felguera Chus Matos, onde podía lleese l'eslogan "Llingua Como Arma". La xente entá guardaba fuercies pa danciar, saltar y glayar col grupu Skama la Rede, que tamién presentó temes del so nuevu trabayu "Echaos a la Mar" meciéndolos colos cantares del so primer discu. El pieslle a la nueche púsolu Chalaneru Sound Sistem col so reggae n'asturianu.

En conxuntu, foi otru ésitu participativu y organizativu, por parte de la xente que tolos años yos toca trabayar, mientres los demás tamos de folixa. Un conciertu pluritemáticu onde se tocaron dellos estilos musicales y onde xente de estremaes tribus urbanes, orientaciones y gustos, compartieron nueche enbaxo la mesma carpa y alrodiu de la música en xeneral y la nuesa llingua en particular.

En pocos díes podrán vese espublizaes equí les conclusiones de lo que foi el I ALCUENTRU DE BLOGUEROS ASTURIANOS de la XIV Escuela de Seronda.

Salú.



0 bilordios: