Naz planetAstur

12.1.07

print this page
send email

El Conceyu de la Mocedá del Princiáu d´Asturies col sofitu de l´Axencia Asturiana d´emigración ponen en funcionamientu un serviciu d´atención a la emigración moza asturiana. El serviciu cuntará con un portal Web que pretende servir de llugar d´alncuentru a tola asturianía.
planetAstur naz col oxetivu de satisfacer les necesidades d´estos colectivos, dando respuesta a la nueva situación creada alrodiu la emigración asturiana del sieglu XXI, ensín escaecer por ello a la Asturianía emigrante del sieglu XX, principalmente n´Europa y América, nin a la tradicional emigración asturiana de los sieglos anteriores, representada nos sos descendientes, que pese a nun vivir nunca na rexón, siguen calteniendo los sos llazos cola tierra d´orixe.
Noticies, foros, blogs, cursos, chats, información y asesoramientu en beques ayudes y subvenciones, contautos, concursos, etc . Esta ye la ufierta de planetAstur.

planetAstur ye un Portal Web pa tolos asturianos que tan fuera d´Asturies. Pala emigración moza asturiana y pa tola asturianía del mundu...

planetAstur tien como oxetivu xuntar a la comunidá asturiana del esterior, cosntruyendo un puntu d´alcuentru pala asturianía moza. Una ponte que allegue Asturies col mundu a traviés de los sos mozos...

´Ellí onde tea, soi un pedazu del paisaxe de la mio patria.´ Fatos Arapi

1 bilordios:

Anónimo dijo...

ta bien que se preocupen polos asturianos que tuvieron que colar del país, pero tamien podien facer daqué polos que tan colando cada día.