Bones Fiestes Navidiegues

26.12.06

print this page
send email

Otru añu más tamos inmersos na rutina robótica de les fiestes nadaliegues, coles perres na mano y la sonrisa na cara. Mientres esperamos que los caberos adelantos tecnolóxicos lleguen a les nueses manes, a costa de les hores de trabayu de nueso, la xente que de verdá tien daqué que cellebrar nestos díes, frótase les manes y gózala como lo deberíen facer munchos guajes.

Asina, TrayasgayA quier felicitar les fiestes a tolos direutivos de multinacionales y empreses diverses que van ver disparaes les ventes de los sos productos y con ello, algamar mercar un coche más grande, o gastalo en ensanchar la carrretera, por que ya casi nun-yos entra.

A les empreses de publicidá que cada añu dirixen les conductes de la xente nestes feches (como en casi tol añu), faciéndolos entrar nuna llocura consumista y algamando qu'escaezan la llosa de rialidá que tolos años nel mes de xineru yos cai encima.


A Benedicto XVI y los que mueven los filos de la empresa más rentable de la hestoria y la que más muertes causó a lo llargo'l mundu, ya que tan na selmana grande de les fiestes (como Xixón en Begoña) y tienen qu'aprovechar l'atención mediática, por que ya nun tan de moda y saben que perviven a costa de bodes, bautizos y comuniones (como dalgún gaiteru...).

A los mandatarios curruptos de les naciones, fasteres o pueblos, que puen siguir atropando con toa la impunidá que tuvieron hasta agora, pero cola tranquilidá de tener a tola xente cola atención centrada lloñe d'ellos, como cuando Franco ponía partidos de fúbol na tele.

Y tamíen a los guajes (y dalgún adultu que quiera siguir nesta época de la so vida) que disfruten cola ilusión de, tar xuntos en familia, nun dir al colexu por unos díes, comer un poco marisco y recibir dalgún regalín. Mientres dure l'engañu...

1 bilordios:

Anónimo dijo...

Bon añu 2007 TrasgayA ;-)

Asturianistes.com