L’asturianismu.

15.9.06

print this page
send email
L’asturianismu podría resumise brevemente como la lloca hestoria d’un folki, d’un políticu de turnu, d’un activista y por supuesto del bablista. Toos ellos baillando al son que marca un Payaso del PS?O?E nun rap ensin sentíu algún que s’enfota n’amosanos una realidá que nun esiste namás que na so cabeza. Una realidá sofitada peles perres que vienen d’Europa a mou de Fondos y hosties que nun sirven nada más que pa enterranos un puquiñín más. Un puñaín más de tierra, un ladrillu más nel nichu que llamen “Principado de Asturias”.

Nel vículu podeis ver un vidiu PERSIMPÁTICU, l’humor ye lo único que mos queda...

Nel vidiu, el Folki ta representáu por un ente azul, de barbona, de xuru que ye de los de Belenos (non sólo pola barbona tamién tien una barriga cosiderable); El políticu de turnu pol ente colloráu, va de collarao porque suponse que ye d’izquierdes; l’activista ye’l mozu andecheru que mos “jode” los cartelos, l’ente amariellu (color patrióticu); el bablista, nun fai falta desplicalo ye por supuesto La Pita de la Xunta.
Por último quedarianos el Payaso, creo que se ve bien quien ye.

Espero que vos preste. PINCHAI
http://www.youtube.com/watch?v=rjlAHcY7O1k

3 bilordios:

Anónimo dijo...

Se te va la pinza, Agosto.
Por cierto, Tin, que sepas que voy a tomar les medíes legales oportunes pa que el tu robu de la movida de los cocos en los bígaros nun quede impune.
Nun sabes con quién te la tás jugando, galán.

Anónimo dijo...

Meca!! pesé que yera una hestoria tradicional de La Cuenca. Si quies, ponemos el nome de los protagonistas. Asina reconocémosvos ser los autores orixinales, enantes que se convierta en una lleenda urbana.

Anónimo dijo...

esti articulo ye una babayada propia de un guaje que nun tien ni puta idea de lo que ye el mundo real.Aqui acabaste de perder los papeles y hasta el carne de identidad.