Hamlet'34

15.2.12

print this page
send email
El Nuevu Teatru La Felguera va acoyer esti miércoles 15 de febreru, a les 20:15 hores, la representación de la obra Hamlet’34, de la compañía Tabasko Teatro.

L’acción de Hamlet, de William Shakespeare, treslládase nesta adaptación a l’Asturies revolucionaria d’ochobre del 34 pa contanos la historia d’un llabrador traicionáu y asesináu pol hermanu, y la posterior venganza del so fíu. Una nueche, Hamlet recibe la visita del espectru de so pá afalándolu a vengar la so muerte. D’esta forma se-y da empiezu a un enfrentamientu enllenu engaños y trucos que va rematar na tráxica muerte de familiares y amigos de Hamlet. La entrada n’Asturies del exércitu republicanu, qu’acude a sofocar la revolución, pondrá fin a la traxedia ya impondrá la cordura nuna rexón onde dalgo güel podre...

Tabasko Teatro naz en 2011 como proyectu de la clase de segundu de Producción d’Audiovisuales, Radio y Espectáculos del CIFP CISLAN. Hamlet‘34 ye la so representación primera.

La música en directu ye de la Banda Gaites Xiranda, dirixida por Guillermo Pérez Iglesias y Diego C. Carmiña, y los temes qu’interpreten son composiciones propies y adaptaciones de temes tradicionales, firmaos polos directores de la banda y por Miguel A. Fernández: Marcha d’Antón, Marcha d’Antía, Ayeri vite na fonte, Fartúkate y Hamlet solu.

Fonte: Serviciu de Normalización Llingüistica del Conceyu Llangréu.

0 bilordios: