Nirudia, el Fotolog n'Asturianu

8.9.07

print this page
send email


L'equipu de Nireblog llanza a la rede la nueva plataforma p'asoleyar fotologs de baldre y en delles llingües estremaes. Hasta agora entá nun esistía en llingua asturiana, pero fai pocos díes, la xente de Nireblog púsose en contautu por otros temes con TrayasgayA y xurdió la idea de tornar a llingua asturiana esti proyeutu nomáu Nirudia. Nirudia ye un sitiu onde facer el to Blog de Semeyes y Mapes totalmente de baldre y amás, conseguir tornalo nun actu de militancia al facelo na llingua de nueso. ¿Nun te prestaría tener un sitiu onde guardar les Semeyes de los llugares que te marcaron y poder enseñales a tol mundu?, pues esi sitiu nómase Nirudia. Animámosvos a toos y toes a facer medrar esti sitiu a la vegada que medra l'esparcimientu de la nuesa llingua na rede de redes.

3 bilordios:

Anónimo dijo...

www.fotolog.com/les_putes

tamién n'asturianu. un saludu!!!

ketari dijo...

Gracies Chamicu

Anónimo dijo...

González y González Webrothers tien el presto de presentavos Ximiélgame.net, un proyeutu nel que venimos trabayando dende va ya unes selmanes y que naguamos por que vos preste a toos tantu como a nosotros mos prestó desenvolvelu y ponelu a la vuesa disposición.

Como ya vos imaxinaréis la mayoría, trátase d’una adaptación de Menéame a la comunidá asturiana n’internet. Poro, ye un sitiu nel que ye esa comunidá la que vota (ximielga) les noticies y hestories que los usuarios unvíen. Va cásique too. Cualisquier noticia que seya d’interés, podéis apurrila a la comunidá al traviés de Ximiélgame. Llueu, sedrá la xente la que diga si-yos interesa, o si queda pa prau. Que vos preste.