N'AST, una pérdida de tiempu M'AST.

13.11.06

print this page
send email
Esti sábadu 18 de payares hai manifestación pola Oficialidá, compromisu ineludible al que naide que sofite la nuesa llingua tendría que faltar. Pues ta complicao... ¿Por qué?
Pues porque hai dos concentraciones a la mesma hora convocaes. Una la del CAO, y otra la de la recien creada asociación N'AST.
¿Cómo ye que pasen estes coses? La cosa ye cenciella, nun hai xunidá. Y ensín xunidá enxamás tendremos oficialidá.
Miestres "los que sofiten la llingua" s'engarrien... Nos siguimos falando, lleendo, sintiendo y fomentando unica y esclusivamente'l castellán.

Dende la mio parte, munches, munches gracies N'AST.


Presentación de la organización N’AST y convocatoria de concentraciones pal 18 de payares.

El prósimu miércoles 15 payares, a les 11:30, delantre la Conseyería de Cultura, tendrá llugar la presentación a los medios de comunicación de l´asociación N’AST asina comu la convocatoria de los primeros actos que l´asociación desendolcará (concentraciones del día 18-P)

N’AST ye una asociación que tien por oxetu la defensa de los drechos democráticos de los asturianos en materia llingüística, cola oficialidá de la llingua de Asturies y el rechazu a la segregación llingüística del ocidente asturianu comu custiones cimeres de la so actividá.

Nesi sen, en N’AST trabayeremos tantu pol aniciu d’espacios d’alderique, defensa dela toponimia tradicional asturiana, l’alfabetización y el deprendimientu del asturianu… comu na denuncia de los casos de represión llingüística y los sos responsables.

Per otru llau, énte la convocatoria de manifestamientu rializada pol Conceyu Abiertu Pola Oficialidá (CAPO), N’ast llamenta fondamente nun poder amestase a la mesma, en tantu consideramos que ye inaceutable la presencia d’IU ente los convocantes, cuandu esta organización, xunta’l PSOE la principal responsable de la situación de represión llingüística que carecemos n’Asturies, tantu comu parte del gobiernu “del Principado” comu de los estremaos gobiernos de conceyu nos que participa.
Asina mesmo, N’AST, comu organización que llucha pola xunidá llingüística del asturianu tampocu nun pue sofitar la defensa de la segregación llingüística que dende’l CAPO se rializa. Sicasí, sofitamos a toes toes la oficialidá le la llingua d’Asturies y a les presones qu´individualmente asisten con esti fin al manifestamientu.

En cualisquier casu, N’AST nun quier quedar al marxe n’esta xornada de reivindicación llingüística, y ello asina, amiestase a la mesma con una convocatoria propia pal prósimu día 18 de payares a les 18 hores consistente en dos concentraciones pola Oficialidá delantre les sedes del PSOE (Cai Santa Teresa) y d´IU (Plaza América), afitando qu´estos partíos son responsables directos de la represión llíngüística que carez Asturies.

Dende N’AST reiteramos la nuesa intención de participar na defensa de la oficialidá de la llingua d’Asturies dende la coherencia qu’atalantamos rixe la nuesa postura, con respetu dafechu a otres convocatories, y refugando dende yá, cualisquier intentu de manipulación nel sen de plantegar la esistencia de confrontación o enfrentamientu col CAPO y el manifestamientu por ellos convocaos.

Ensin más y agradeciendo la vuesa collaboración. Un saludu

2 bilordios:

Anónimo dijo...

Lo de dir por llibre, cada ún que faiga lo que quiera, si nun nos dá la tiesta pa danos cuenta que xuntos se fai más presión, que vamos facer...
pero lo de convocar el mesmu día que la mani del C.A.O. ¿Qué sentíu tien?

Anónimo dijo...

Parez mentira... Buscar el roce...