Gasolina de La Cuenca

26.8.06

print this page
send email
Esbillao de www.asturies.com 24/08/2006
La planta de biodiésel de la empresa asturiana Bionorte, filial del grupu d'inxeniería Isastur asitiada en Sotrondio, va entamar a distribuyir el mes qu'entra'l so productu a gasolineres de las Cuenques. El carburante verde que se fabrica a partir de la recoyida de grases y aceites vexetales de la hostelería asturiana va ponese a la venta nun mezcla al 30% con gasóloeo mineral en dos gasolineres de Mieres y de Llangréu nún primer pasu pa dempués entamar a dar serviciu fuera de les Cuenques.

Bionorte tenía previsto doblar nesti añu 2006 la producción de biodiesel, pasando de los 12.000 llitros diarios a los 24.000. La distribución del so productu en gasolineres ensin abanderar por grandes multinacionales yera ún de los oxetivos más de vieyo de la casa, pero tanto les torgues alministratives como'l factor del preciu final del biodiesel retrasaron la llegada de biodiesel a los surtidores. Ello ye que'l biodiesel ha vendese mecío con gasóleo convencional mineral, que les petroleres vienden a Bionorte a precios de mercáu convencionales, colo que'l preciu del gasoil mecío de mineral y biodiesel ye más altu que'l del gasoil convencional.

El biodiesel, que se consigue al traviés d'un procesu de tresesterificación de la grasa vexetal ayuda a menguar el consumu y les emisiones contaminantes y meyora l'engrase del motor. Les flotes de coches de tresportes urbanos y vehículos d'empreses son de momentu'l principal consumidor nel mercáu internu del gasoil "verde" asturiano.

1 bilordios:

Anónimo dijo...

Como se entere Bush que tenemos gasolina na Cuenca, igual entama a buscar armes de destrución masiva dende Riañu a Tarna.