Los Chinos

14.7.06

print this page
send email
L'otru dia llegóme esta hestoria. Cuntábalo una moza a la que-y lo había cuntao la so hermana, que conocía a la parexa protagonista na hestoria.

Entama asina: "Segun dicen, taben un mozu y una moza en Mieres dando un pasein de tarde cuandu a la moza apetecio-y entrar n'una tienda d'estes de los chinos a echar una güeyá y mercar dalguna cosina que nun-y valiera pa muncho. El mozu, que ya la conocía, dixoi que la esperaba fuera cola esperanza que terminara primero. El casu ye que pasó bastante tiempu y la rapaza nun salía, aunque yera vezu n'ella echar tiempu n'estes coses, parecía que tardaba muncho. Tantu tardó que llegó la hora d'echar el pieslle a la tienda y la moza nun salió. Cuandu unu de los comerciantes taba baxando la persiana, el mozu dixo-y que nu podía piesllar por que quedaba xente adientro, la so moza nun había salío. El comerciante un puquiñín nerviosu decia-y que non, que yera tarde y tenía que piesllar n'un amiestu d'español, asturianu y chinu. Al ver que nun-y facía casu, el mozu llamó a la policía al vese solu y ensin posibilidá d'entrar. Cuandu llegaron los axentes desplicoyos el casu, entós entraron pola fuercia nel llocal alcontrando na trastienda a los dueños del comerciu y a la so moza amordazá, coles manes y pies ataos. Mas tarde enterose que tenien planeao vendela nel mercau prietu pa donaciones d'organos."

LLueu entereme por otra xente qu'esta mesma hestoria, tamien se taba cuntando por levante y quien sabe en cuantos sitios mas.

Hay otra hestoria paralela que diz que ye una lleenda que propaguen los comerciantes llocales pa que la xente tea mieu a mercar nes tiendes de los chinos por que yos faen una competencia perimportante, ya que tan exentos de pagar determinaos impuestos por convenios ente españa y china y delles coses mas.

Nos cuntamoste la hestoria comu nos vino. Les conclusiones son cosa tuya. Enxamas nos prestó pensar polos demás.

0 bilordios: