La solidaridá del que menos tien

9.9.10

print this page
send email
Por razones que nun vienen al casu, llevamos unos meses metíos na organización d'un equipu de fúbol 7 que va entamar a xugar n'ochobre. A la hora de mercar les equipaciones, la xente mozo del equipu diose cuenta que tenía que facer un desembolsu importante de perres y planteose la necesidá de buscar un patrocinador que diera nome al equipu y estampara la so publicidá na camiseta. Los mozos entamaron a facer una campaña pa buscar una empresa, chigre o comerciu dispuestu a gastar 100 € y con eso, dar apoyu al deporte y la mocedá del conceyu. Mandáronse casi 100 correos elletrónicos, a parte de delles decenes d'intentos en persona y el resultáu foi tres correos contestaos explicando que nun podía ser posible por mor de la crisis, de los demás tamos esperando la rempuesta.

A base de muncho buscar, dos empreses llangreanes dixeron que sí faciendo un gran esfuerzu y dando un exemplu de solidaridá y altruismu. Nun son empreses grandones nin facturen millones a la selmana, pero los sos dirixentes son xente que piensa que la vida ye más que la pura rentabilidá.

Dende TrayasgayA queremos dar milenta gracies a la tienda de tatuaxes "Totem Tatoo" de La Felguera y a ETIMTA S.L. (escuela y taller de instrumentos musicales tradicionales asturianos) y esperamos que nel futuru, toles empreses grandones de la zona tomen exemplu, pol bien suyu y de toos.

Les imáxenes son propiedá de les respectives empreses.

0 bilordios: