Mani de les lletres 2010

8.5.10

print this page
send email
Un añu más y esperamos que un añu menos, p'algamar la reconocencia total de los nuesos drechos como ciudadanos y pa se se asegure la continuidá de la nuesa cultura. La mani de les lletres de 2010 foi como les anteriores, pacífica, cívica y con más participación que nes dos últimes. Con determinación y casi ensin esperanza. Pero coles idees clares y la seguridá de lluchar hasta l'ultimu día pola defensa cultural d'un pueblu.

Enantes d'entamar la mani, cuando tol mundu va axuntándose delantre la estación, debaxo de los sos collores o aprovechando la cita pa saludar a esa xente que sólo ves nesti tipu de saraos, tolos años hai un momentu onde paez que nun va a haber tanta xente como otros años y que nesta ocasión la participación nun va responder.

A la hora de colocase y entamar a marchar pola Cai Uría, nun se sabe d'onde sal la xente pero casi siempre se algama enllenar tola Cai con un mosaicu de collores y glayíos. Esti añu la participación foi bien númberosa y quedó una marcha llarga y perguapa.

El Nuberu tuvo amenazante pero a la fín demostró que ta pola oficialidá, respetando la mani ensin descargar. Aunque de xuru que muncha xente del oriente y del occidente, que tenía que recorrer munchos kilómetros pa llegar a Uviéu, quedó na so casa al ver el día que taba faciendo.

Esta ye una esbilla de les semeyes que pudimos facer a les cabeceres. Demasiaes sigles y partíos pa un mesmu fín. A ver si llega el día que se pueda votar a toa esta xente, metiendo na urna una sola papeleta. De momentu, como fai más de venti años, siguimos lluchando pola oficialidá.

0 bilordios: