La Sanidá Pública y los Trabayaores

29.3.10

print this page
send email
Ta pasando una cosa increible col Serviciu de Salú del Pincipáu d'Asturies y los sos trabayaores interinos y eventuales. Pa trabayar nel SESPA, en cualesquier categoría, hay unes bolses de trabayu onde vas garrando puntuación segun vayas trabayando. Una vez a l'añu (o cuando-yos pete) actualícense los méritos y vas garrando una posición na bolsa de trabayu que te permite dir trabayando cada vegada más. La cosa mala d'esti asuntu ye que segun termines la to formación, pases años al paru por entrar na bolsa de trabayu del sistema públicu de salú asturianu col enfotu de que dalgun día llegues a tener los puntos suficientes pa poder trabayar de contínuo. Pola contra los tos compañeros que decidieron dir pa la privada, tan trabayando dende'l primer día, ensin más procesu de selección que tener un conocíu trabayando, ser muyer o tar dispuestu a trabayar en condiciones precaries.

Na última actualización de méritos que convocó'l sespa que ta abierta durante esti mes, sorprénden-nos cola noticia que puntua igual el tiempu trabayáu en hospitales públicos que en hospitales privaos del tipu "El Centro Médico" o la "Clínica Asturias", amás d'otros. Una bona forma de premiar a los cientos d'eventuales que lleven años chupando paru pa tar dipuestos a sacar les castañes del fuéu al SESPA nel mesmu momentu que los llamen, aunque seya con dos hores d'atelación y aunque tengan que dexar la so casa pa dir a trabayar a un pueblu del oriente, o a sitios tan dixebraos del centru d'Asturies como Ibias o Degaña.

Paeznos perbién que tengas una empresa privada y que vistas a los tos trabadores como a principiu del sieglu 20, pasandote pol forru la comodidá, ergonomía o hixiene. Nun nos paez tan bien que prefieras tener trabayadores d'un solu sexu en determinaes categories, por que eso ye discriminación, pero que la to empresa privada puntue na bolsa de trabayu de la sanidá pública igual que los hospitales públicos, cuando pasen esi tipu de coses y la selección de personal obedez namás a criterios personales (trifásicos y d'apunte dixital) y la puntuación de méritos nun ye recíproca pa con la rede pública de salú, cuando menos ye vergoñoso y inxusto.

Too esto pasa angüaño col Sistema de Salú Públicu d'Asturies, amás d'otres munches coses como zarrar plantes p'aforrar personal y tener a la xente ingresada en urxencies o en sales de corta estancia abiertes pa casos especiales o retrasar 2 meses el pagu al personal temporal y dexar ensin sueldu a milenta trabayaores. Lo que pasa ye que too esto nun sal na prensa, debe ser que nun interesa...

Nuna iniciativa ensin precedente, los y les trabayaores interinos y eventuales axuntáronse nuna asociación pa lluchar polos sos drechos ante la indefensión por parte de la clas sindical y los continuos ataques de la patronal "pública".

Ficieron un blogue: http://asevinse.blogspot.com/

3 bilordios:

Ricardo dijo...

Solidarízome con vosotros. Un saludu bien candial.

Tin dijo...

Gracies Ricardo, la verdá ye que la xente siéntese ante una indefensión tal que mañana dicen que vas trabayar el doble d'hores pola metá del sueldu y paez que nun se pue facer na pa impedilo, por que si nun tragues tú, va venir otru detrás que va tragar con ello. Manda la patronal y fai lo que-y sal de los coyones col beneplácitu del apoltronáu con carné de sindicalista...

Nel Morán dijo...

Depués falen del trabayador públicu. Abúltame que lo que deseyen dicir ye asesor, que ye distintu a trabayador. La mio solidaridá con vós.

Blogsaludos