El Sidra&Blogues na TPA

1.3.10

print this page
send email

Esta foi la noticia qu'espublizó la TPA nel so telediariu de les 14 h. del 20 de febreru de 2010. Foi una pena que nun pusieran tolo que se dixo, pero una noticia d'un telediariu nun da pa más y hai que confiar en que se faiga un bon resume. Quedámos colo positivo, que polo menos molestáronse en venir a grabalo y sacalo. Tamién foi una pena que les cámares de la TPA, al final nun asistieran a grabar el Sidra&Blogues.

Paecíanos importante grabar la noticia pa subila a la rede pa que quedara a modu d'archivu na rede. El problema yera que nun teníamos nin los medios nin los conocimientos pa facelo. Al traviés de youtube punsímonos en contautu colos usuarios Sanyallana y Alborecer, pidiéndo-yos el favor de grabalo y subilo a les sos cuentes. Los dos contestaron rápidamente y dellos minutos dempués d'emitise ya se podía ver nel youtube. Milenta gracies a los dos, asina da gustu.

3 bilordios:

Ricardo dijo...

Entovía ta pendiente subir el videu del Sidra&Blogues, coles charres y demás actos desendolcaos na Casa de los Alberti'l pasáu 20 de febreru.

Tin dijo...

Ya hai ganes de ver esos vidios!!

Dígotelo yo dijo...

Bones,

Tienes (teneis) un regalucu nel mio blogue que podeis pasar a buscar si quereis.

Un saludin,
Laura