Edubuntu en Llangréu

19.6.09

print this page
send email

La Casa la Cultura de Sama acueye la presentación de la versión n’asturianu d’Edubuntu.

Softastur, en collaboración col Ayuntamientu de Llangréu, presenta esti vienres 19 de xunu dende les 18:00 hores la versión de software educativu y n’asturianu d’Edubuntu. Edubuntu ye una distribución del sistema operativu GNU-Linux que s’empobina a escolinos y escolines de 3 a 18 años puesta en marcha internacionalmente por prestixosos educadores y tecnólogos.

Edubuntu ye una derivación oficial de la distribución Linux Ubuntu, destinada pal so usu nel ámbitu escolar. La meta fundamental d’Ubuntu ye proporcionar al educador, con conocimientu técnicu limitáu, habilidaes pa instalar un llaboratoriu de cómputu pa dempués poder alministralu ensin necesidá de mayores conocimientos específicos. Edubuntu busca llograr una xerencia centralizada en configuración, usuarios y procesos, xunto con una instalación pa poder trabayar en collaboración en clase. Igualmente tien como meta recopilar el meyor software llibre y con fines educativos. Edubuntu ye una ferramienta más que demuestra que la enseñanza col asturianu como llingua vehicular ye posible.

Esta iniciativa parte de Softastur, una plataforma ensin ánimu de lucru formada por programadores, alministradores de sistemes, profesores y traductores en llingua asturiana dedicada a la traducción y desarrollu de software llibre n'asturianu. Aprovechando la ocasión de la presentación d’Edubuntu va facese una preba de clase n’asturianu en dellos niveles y asignatures.

1 bilordios:

R. dijo...

Siempre me pillan ocupaos estos de Softastur! Cagüen tal!