Crónica del Conciertu pola Oficialidá

26.4.09

print this page
send email
Pasó'l conciertu pola oficialidá del añu 2009, dempués de 21 años que se entamara'l primeru. La sensación que nos quedó dempués de tar ellí foi la gran asistencia de xente. Nun sé si esa sensación ye rial, pero paecionos qu'hebo muncha más xente que otros años y que tol mundu permaneció na carpa dende que tocó'l primer grupu hasta que fino'l caberu. La organización por parte de los componentes de la Xunta foi impecable, amosando la experiencia de años anteriores.

La fórmula de los dos escenarios funcionó perfeutamente, faciendo'l cambiu de grupos dinámicu y ensin cargar a la xente. La única anécdota foi el fechu de marchar la lluz al final del caberu cantar de Dixebra. Nun supimos la causa, aunque notros conciertos que tuvimos y pasó daqué asemeyao, foi por que dalgun llistu intentó sabotiar el cuadru de la lluz pa facer una graciosá. Aunque nesti casu nun sabemos si foi asina. Al quedar a escures y sin música, la xente y los propios componentes del grupu Dixebra, aprovecharon pa cantar los clásicos llemas pro-oficialidá, nos escasos minutos que tardó en tornar la lluz.

Llama l'atención lo entregada que tuvo la xente baillando con tolos grupos y la presencia de mocedá, de toa condición y estilu, que acompañaben a les cares clásiques d'estos eventos. Dellos grupos llamentaron siguir tocando pola oficialidá y naguaron por que, pa otru añu se entame'l primer conciertu DE la Oficialidá.

0 bilordios: