Gozález y González los meyores de 2008

2.2.09

print this page
send email
Llegó el fín del plazu de les votaciones y ya tenemos el primer ganador del primer concursu de blogues n'asturianu de la hestoria. Préstanos dar la norabona al blogue:

González y González

Con 50 puntos, y una diferencia de 12 puntos col segundu clasificáu, la blogosfera n'asturianu acaba d'esbillar al blogue de los hermanos González como el meyor blogue en llingua asturiana de 2008. Felicidaes!!!

El podium ta completáu por El Xanu'l Caborniu con 38puntos y La verdá ye mentira con 37 puntos.

Norabona a los tres y gracies a tolos que votasteis. Nesti casu paeznos que tamién gana la nuesa blogosfera, demostrando dinamismu, actividá y xuntanza. Si tienes un blogue ya pues entamar a trabayar por él y si nun lu tienes, piensa que l'añu que vien, el to sitiu pue ser el que gane.

A títulu personal, paeznos que los tres primeros votaos son una bona representación de lo que ye un blogue dinámicu y de calidá asina que les votaciones, en xeneral paécen-nos xustes. Pero por enriba de too esto préstanos abondo la capacidá de movilización de la nuesa blogosfera, demostrando la so vitalidá. Cuando too esto entamó y entá nun teníamos conciencia de comunidá, aquel meme foi el primer ventanu pol que miramos al patiu'l vecín. Casi dos años más tarde, conocémonos e interrelacionámonos con naturalidá. Naide pue negar que aunque la nuesa blogosferina nun se podía comparar cola gallega nin con la de nengún otru sitiu, por tar basada nel ideal románticu de defensa de la inxusta situación de la nuesa llingua, y esa situación ye única n'Asturies, toos tábamos dalcuerdu que yera una blogosfera en pañales. A día de güei y gracies a tola xente que decidió facer, lleer y dexar un comentariu nun blogue n'asturianu, podemos dicir que a esi guah.e en pañales, ya-y salió un diente.


Norabona a toos y toes.

3 bilordios:

Anónimo dijo...

Muches gracies pola idea, yá lleváis unes cuantes y paez que furrulen. Amás, esta prestóme especialmente porque permitióme descubrir blogues nuevos mui prestosos y guapos. Pal añu qu'entra tenemos que preparalo a lo grande... nel Campoamos con bandes de gaites y too.
Ficimos un videu pa esplicar de dalguna manera cómo nos sienta esto del meyor blogue.
http://www.youtube.com/watch?v=jvv8vzNOW04

Anónimo dijo...

Por cierto, el diploma... podemos llevalu pa casa?

Tin dijo...

Vuesu ye.

El ser underground nun permite disponer del campuamor nin de bandes de gaites nin de medios de comunicación, asina que un diploma fechu en cutrefotochóp, ye lo menos... ;-)