Últimos díes de les votaciones

28.1.09

print this page
send email

La blogosfera n'asturianu respondió otra vegada más a la llamada a conceyu, p'afitase como comunidá, esta vez en forma de votaciones al meyor blogue n'asturianu. El plazu de votaciones ta a puntu de terminar, ya que sólo queden tres díes. Aunque falta tiempu, paez que la victoria de los hermanos González ta nidia pero los puestos de podium entá puen camudar. La rempuesta foi perbona, aunque de xuru que ainda queden dellos blogues que nun mandaron el so votu. Viendo los resultaos llámanos l'atención el fechu de que dos blogues que cesaron la so actividá ten ente los cinco meyores, lo que afita que dos del meyores blogues n'asturianu ya nun tan activos. Tamién nos sorprende que un blogue tan reciente como La verdá ye mentira se atope nel segundu puesto, lo que tien munchu méritu ya que ta perclaro que hai que facer un blogue de muncha calidá pa llamar l'atención de la xente en tan pocu tiempu. Otra cosa que nun esperábamos yera atopar blogues que nun conocíamos y más nos puestos d'arriba de la clasificación.

Hasta agora, votaron 40 blogueros a un total de 35 blogues estremaos, con diferentes puntuaciones. Queda nidio la bayura de la nuesa opinión. Aunque paez que'l ganador nun va ser por casualidá ya que la diferencia de puntuación ye abundante. El cambiu que hubo nes bases una vegada entamáu el concursu, supuso tou un aciertu y la xente supo entender y adaptase a les nueves normes.

Amás de la calidá de los blogues votaos, sabemos que l'afinidá en xeneral (política, personal...) foi ún de los parámetros que les y los blogueros tuvieron en cuenta pa tomar les sos decisiones. El mayor problema col que nos atopamos foi asegurar que un blogueru o bloguera nun mandara más de un votu al tener dellos blogues con delles personalidaes. Esti ye un tema complicáu que habrá que mirar bien pa otros años, ya que ye perfácil engañanos y trespasar les bases de les votaciones. Con too y con ello, acabamos de participar na primer votación al meyor blogue n'asturianu de la hestoria y queden tres díes pa que fine. Gracies a los qu'echasteis un gabitu y a ver si pa otru añu se fai más y meyor. Un saludu a toos y toes.

0 bilordios: