La xestión socialista de Perlora

9.8.08

print this page
send email

Entamó durante'l desarrollu industrial de los años 50 como ciudá de vacaciones palos "productores" d'ENSIDESA, esti singular conxuntu arquitectónicu asturianu, reconocíu por diversos organismos nacionales e internacionales, vese seriamente amenazáu, como pue vese nestos vídeos de Asturiasverde y el Comentario TV. ¿Tien la solución el Gobiernu d'Asturies?.

Les fundaciones Docomomo y Mies van der Rohe y la Caxa d'Arquitectos ficieron un catálogu de los edificios más importantes de l'arquitectura española, nos que se incluye 167 construcciones asturianes, de les que sólo el 5% cuenten nestos momentos con dalgún nivel de protección.

El catálogu completu ta en: http://www.archxx-sudoe.es/. Los redactores del rexistru llancen un mensaxe d'alarma sobre dalgunos de los edificios singulares de la Ciudá de Vacaciones de Perlora, nel conceyu Carreño. Destaquen los xalés horru que son consideraos un experimentu de incorporación a l'arquitectura turística de los elementos autóctonos y la so integración nel paisaxe. Sicasí, los redactores señalen que dalgunos elementos ya fueron demolíos o alteraos. Too ello xúnese al abandonu que sufre el singular conxuntu arquitectónicu de la Ciudá de Vacaciones.


Noticia de la privatización en El Comercio.
Noticia en asturiasverde.com.
Noticia del pieslle de la ciudá de vacaciones en El Comercio.
Comentariu en Ciao.es.
La xestión de Migoya en La Voz de Asturias.

Semeyes del derribu.


Visto en monsacro.net

0 bilordios: