Llingua, música y agua

10.5.08

print this page
send email

Ayeri foi el XXIX día de les lletres asturianes. Les actividaes centráronse na manifestación que salió a les 19:20 hores de la estación del norte d'Uviéu y l'actu de l'academia de la llingua, qu'entamó al finar la mani, nel Teatru Campoamor. La marcha, dempués de salir de delantre la estación, encabezada por una pancarta na que podía lleese'l llema: "Na reforma del Estatutu: l'asturianu llingua oficial", pasó por tola cai Uría y acabó énte'l Teatru Campoamor, onde una representante de la Xunta dió un comunicáu nel que se falaba de la situación anguañu, de la llingua y l'actitú de clas política asturiana.

Una vegada dientru'l teatru, entamose la xunta extraordinaria de l'academia de la llingua asturiana onde se nomó como nueu miembru a la filóloga Berta Piñán. Tres el discursu d'esta, entamó a lleer les sos páxines Ana Cano, como presidenta de l'academia. Ana Cano faló del futuru y pasáu de la llingua, de les encuestes sociolóxiques, de la programación de la TPA y del nueu rector ente otres coses.

Dellos músicos punsieron puntu final a la tarde de festexos alrodiu'l nuesu idioma, que nesta vegada taben dedicaos a la música n'asturianu. Nuberu, Los Berrones, Llan de Cubel, Carlos Rubiera y Dixebra, tocaron un par de temes ca ún, poniendo'l broche folixeru y amosando una gran complicidá col públicu presente. Pese al orbayu, la manifestación contó con dellos miles de persones, que volvieron a dar una llección y exemplu cimeru de reivindicación dientro d'un civismu intachable.

1 bilordios:

Anónimo dijo...

esa nun ye como la mia, esa ye la de la cobra.