Taller de Técnica Vocal en Llangréu

22.4.08

print this page
send email

Fai unos díes recibimos esti corréu y préstanos esparcelo na midía les nueses posibilidaes:

El 26 d' Abril cellebraremos el “Taller de técnica vocal”.
El taller ta
dirixiu principalmente a pandereteras e interpretes de canción asturiana o
asturianada, aunque ye muy práuticu pa músicos de viento (Gaita, flauta,
xipla, etc...).
El cusu fadrémoslo de 16h a 18:30h nel Auditoriu de Cámara
del Conservatoriu Valle del Nalón na Plaza Adaro, S/N 33930 SAMA -LANGREO.
El preciu ye de 15 euros.
Les inscripciones nel 985 67 71 13.
Un
saludu.
Chus Solís.

3 bilordios:

Anónimo dijo...

También te mandé un pdf cola imformación completa (Cartel,programa,curriculum e inpresu d'inscripción) que ye que non pones ni quien lo entama.

El textu del mail yera pa ti, en nengún casu te pido que lo espublizes nel blog, pero si lo faes (que se te agradez) faelo bien, que yo mandete la imformación completa que ye esta:

El 26 d' Abril cellebraremos el “Taller de técnica vocal”
El taller ta dirixiu principalmente a pandereteras e interpretes de canción asturiana o asturianada, aunque ye muy práuticu pa músicos de viento (Gaita, flauta, xipla, etc...)

El cusu fadremoslo de 16h a 18:30h nel Auditorio de Cámara del Conservatorio Valle del Nalón na Plaza Adaro, S/N 33930 SAMA -LANGREO.

El precio ye de 15 euros.
Les inscripciones nel 985 67 71 13.

Adxunto un pdf cola información completa.

Un saludo
Chus Solís
Escuela de Música Tradicional Llangréu
A.pp.aa. Conservatorio Valle del Nalón.

Non ye por na pero talmente paez que lo faes a mal gana y non tienes que facelo si non quies. De toes agradezcotelo y como sempre mantengo el apreciu y respetu que te/vos tengo.

Chus Solís

Tin dijo...

Hola, soy Tin y voi contestar al to comentariu como'l 50% de TrayasgayA y responsable únicu del artículu nomáu "Taller de Técnica Vocal en Llangréu".

Ye cierto que nos mandaste un pdf, pero eso nun quier dicir que lu tengamos que publicar, por que a día de güei, los que dicidimos lo que publicamos y lo que non, entá somos nós. Lo de que nun ponemos nin quién lo entama, paezme que nun vien a cuentu siempre y cuando damos un númberu de contautu pal que tea interesáu, dicimos que se va facer nel Conservatoriu Valle del Nalón y ponemos la to firma al final (blancu y en botella... el que quiera saber más que llame...).

Rectificaría el post en casu de tener un fallu dalu, como si hubiéramos espublizao que'l cursu taba entamáu por la escuela de música tradicional de La Salle o que'l cursu yera de dixitación abierta, casu que nun ye'l que nos ocupa.

Nun tien sentíu pensar qu'espublizamos daqué de mala gana. Esti ye un blogue llibre, fechu por dos persones que namai se deben a elles mesmes y a les sos idees. Nun dependemos de naide nin económicamente nin ideolóxicamente y polo tanto nun damos explicaciones a naide. Sicasí, prestanos esparcer los proyeutos qu'entama la xente averada a nós, pa que tengan el mayor éxitu, sobremanera si tienen que ver cola cultura de nueso. Esa foi la única razón d'esti post, esin tener que ver coles ganes. Aunque tamién ye verdá que ye la primer vez qu'una d'eses persones, nos fai un comentariu d'estes carauterístiques a lo que nós consideramos como un detalle de solidaridá o sofitu pa con un collaciu.

Los comentarios d'esti blogue son llibres pa que la xente diga lo que-y paez el post, dé la so opinión sobre'l tema concretu que se trata o amplie la información dada. En casi dos años ye la primer vegada que xustificamos la forma y conteníu d'un post. Nun tenemos pensao siguir faciéndolo nel futuru. Nesti casu concretu, queremos esclariar les coses por mor de la nuesa relación d'amistá. Más nada. Un saludu.

Anónimo dijo...

Val Tin, yo dende lluegu que non te diré nin digo lo que tenes que espublizar nel to blog, pero apunté nel comentariu lo que me paez que falta esclariar ya que lo firmo yo.

De toes lo público yera lo conteníu nel pdf el textu del mail yera personal pa ti, o eso ye lo que yo pretendía asina lo pensé.

Igual también ando yo a la que salta, perdoname si te resulte poco elegante.

Sabes l'apreciu que vos tengo y que me presta el tema TrayasgayA de fechu visito el blog de contínuo polo que non comentaré más.

Un abrazu