Gobierno que no Gobiernu

12.8.07

print this page
send email

El nuevu Gobiernu d'Areces yá ta faciendo la política antiasturiana que munchos nun quieren ver. Fai cuatru dies que formaron gobiernu, y les primeres midíes que se tan tomando son, una vez más, la represión, la marxinación y el ningunéu de la cultura asturina. Porque la Llingua Asturiana ye un patrimoniu cultural que nos pertenez y porque'l Gobiernu del PSOE tien que trabayar por defender esi patrimoniu, TrayasgayA quier denunciar una vez más la incompetencia, la soberbia y la represión a un drechu fundamental que ye'l drechu A FALAR LA TO LLINGUA NEL TO PAÍS.

Esti artículu foi publicáu na Voz d'Asturies el sábadu 11 d'Agostu. Lleelu y saca-y les vueses conclusiones.

"Las consejerías de Bienestar y Justicia pierden los rótulos en asturiano.

El antes y el después de los rótulos en la Administración. Una de las primeras medidas de las consejerías de Bienestar y Justicia, en esto se han dado prisa, ha sido sustituir el asturiano por el castellano en los rótulos de sus salas de prensa. Ambos departamentos de la Administración autonómica, hasta ahora en manos de Izquierda Unida, habían recurrido al bilingüismo para designar a ambas consejerías. A partir de ahora, el español será el único nombre que aparezca en la rotulación. Fuentes del Gobierno asturiano justificaron ayer los cambios. Indicaron que la medida parte de ambas consejerías y no de la presidencia del Principado y obedece fundamentalmente a que el asturiano no es oficial en Asturias"

1 bilordios:

David Hernández dijo...

Beno, la verdá ej ke la medida me pareθe correcta, la d'utilizar el nombre en castellano, k'es más comprensible por el resto de θiudadanos d'ejte país. no asi la eksclusión del asturiano, porke no s'ejtá favoreθiendo el bilingüismo, k'en mi opinión debría imperar en Asturias.

Saludos dejde Madrí'.