Movilidá

10.3.07

print this page
send email

El diariu La Nueva España publica esta noticia na que señala que trabayadores asturianos firmen al añu más de 35.000 contratos n´otres comunidaes. Llión y Madrid, son los principales destinos.
Según l´Institutu Nacional d´Emplegu (INEM) los asturianos firmaron más de 35.000 contratos pa trabayar n´otres comunidaes durante l´añu 2005. Nel informe Indícase qu´Asturies ye una rexón con baxes tases de movilidá llaboral, pero sí tien un acusáu saldu negativu, porque son más quienes salen a otros territorios pa trabayar que quienes entren. Tener 35 años, ser home y trabayar en Madrid, esi ye´l perfil de los nuesos emigrantes.


Aunque'l Presidente Vicente tea la picardía de camudar la nomenclatura de les rialidaes, pa siguir engordando'l velu, a través del cual, los asturianos intentamos ver lo que tenemos enfrente les narices, entá queda xente que nun sufre de ceguera impuesta y ye quién a dase cuenta que nun val que a la emigración de tola vida, la antroxemos col términu "movilidá", pa facela más prestosa y que determinaes persones, queden llibres de toa culpa. Cuando un políticu fala, cola altanería del poder, sobre un problema qu'afecta a un grupu de xente cercanu a tí, pué sentise rabia. Cuando fala d'un problema que t'afecta direutamente a tí y yes tú el que llames pol teléfonu a to casa pa saber de los tuyos, pagues el alquiler en Madrí y pienses cada día si merez la pena vivir amargáu a cambiu d'algamar un futuru llaboral adecuáu a la to formación, lo más normal, ye que, al sentir falar a determinaes persones que tienen la capacidá y la obligación de tomar decisiones pa facilitar la vida a los demás, cuantu menos, sientas odiu.


Marchar y nun volver o volver como un estrañu.

0 bilordios: