Una Mala Noticia

13.12.06

print this page
send email

El 10 d'Avientu, día en que se cellebra mundialmente la Declaración de los Drechos Humanos, morrió a los 91 años Augusto Pinochet.

Juan Pablo Feinmann dixo: “Nun sirve pa na que muerra. Qu'estos tipos muerran cuando ya mataron a tolos que queríen matar ye un probe consuelu."

"Morrió nuna cama, del corazón (un corazón al que namai acudió para morrer tranquilu), rodeáu de fascistes y dolorosamente impune."

Durante la dictadura militar qu'abarcó los años 70 y 80, miles de persones fueron desaparecies en Chile poles fuercies de seguridá a cargu del Xeneral Augusto Pinochet. Anguaño, les sos families y collacios siguen buscando rempuestes.

El 11 de setiembre de 1973 les fuercies armaes de la República Chilena pusieron en marcha un plan d'esterminiu de la población civil que foi organizáu conxuntamente con axentes de la CIA y del Departamentu d'Estau d'USA, como quedó demostrao na investigación que fizo'l Senáu norteamericanu, conocía como Comisión Church. Ún de los primeros actos d'esta organización criminal en que se convirtieron les fuercies armaes foi el derrocamientu cruentu del presidente llexítimu de Chile, fechu que ye plenamente conocíu poles imáxenes de televisión que reflexen el momentu en qu'aviones militares bombardeen el Palaciu de la Moneda.

Cada dictaor xenocida que muerre de vieyu na so cama, ye una batalla perdía. Estos fechos dan una imaxe perclara de cual ye l'estáu de la xusticia internacional.

1 bilordios:

Anónimo dijo...

ola, vin
que cambiastes unha noticia moi simpática por esta de Pinochet. Non entendín o porqué. ¿Non podedes falar de certas cousas?,Tedes censura?
Por outra parte dicirvos que gustoume moito voso blog, pero falades un galego moi raro. De onde sodes? Das Rias Baixas?
Un saludo dende A Corunha