Sobre les seis de la tarde, entamó la xente a averase pol teatru (vieyu Cine Maripeña). El tiempu que faltaba pa que llegaren les siete la tarde, (hora d'entamu del festival) fízose más llevaeru al amenizar con música dellos componentes de los tres grupos, que se xuntaron a la entrada del teatru, colo que la xente foi calentando la oreya una hora enantes d'entamar.
El festival d'esti añu que llega a la so XXIV edición foi un ésitu total d'asistencia y organización. El teatru taba enllenu de xente llegada de dellos puntos d'Asturies, pero sobre too, de La Cuenca del Nalón. El públicu disfrutó en forma coles actuaciones del Grupu Reija, llocal y organizaor, y de los grupos "Virgen de Gracia" de Puertollano y "Xinglar" d'Aragón, que mostraron una gran profesionalidá a la vez que supieron coneutar col públicu dende'l primer momentu.
La xornada del sábadu piesllose con una espicha a les 10:30 de la nueche na sidrería "El Patio" de La Felguera, na que se fizo un autenticu mestizaxe del folclore de Ciudad Real, Aragón y Asturies, hasta altes hores (aunque se retrasara el reló una hora). Y como nes folixes en La Felguera ye vezu, La Pomar foi la encargada d'echar el pieslle a lo que quedaba de nueche.
El domingu a les 11 la mañana, pese al suañu y al cansanciu, fízose una visita al recientemente inaugurau, Muséu de la Siderurgia, que ta en Valnalón. Colo que se finaron los actos del XXIV Festival de Folclor de Llangréu y se entamó a trabayar pa la edición XXV.
0 bilordios:
Publicar un comentario