XXIV Festival de Folclor de Llangréu

6.11.06

print this page
send email

Les actividaes del Festival de Folclor de Llangréu d'esti añu entamaron el sábadu 28 d'ochobre pola mañana, cuando los guies del Grupu Reija fueron a recibir la llegada de los autocares nos que venien los representantes de los dos grupos envitaos d'esti añu, mientres qu'otros diben camín del nuevu teatru de La Felguera pa iguar l'escenariu y que too tuviera preparao.

Dempués acompañáronlos a los sitios onde diben a dormir esa nueche. Ún de los grupos tuvo la suerte d'estrenar el nuevu Albergue Municipal de Conceyu Llangréu, situau en Lada. A les 12 hubo una receición nel Ayuntamientu Llangréu onde se xuntaron dellos miemboros de los tres grupos participantes con les autoridaes llangreanes, col intercambiu de regalos protocolariu.

Sobre les seis de la tarde, entamó la xente a averase pol teatru (vieyu Cine Maripeña). El tiempu que faltaba pa que llegaren les siete la tarde, (hora d'entamu del festival) fízose más llevaeru al amenizar con música dellos componentes de los tres grupos, que se xuntaron a la entrada del teatru, colo que la xente foi calentando la oreya una hora enantes d'entamar.

El festival d'esti añu que llega a la so XXIV edición foi un ésitu total d'asistencia y organización. El teatru taba enllenu de xente llegada de dellos puntos d'Asturies, pero sobre too, de La Cuenca del Nalón. El públicu disfrutó en forma coles actuaciones del Grupu Reija, llocal y organizaor, y de los grupos "Virgen de Gracia" de Puertollano y "Xinglar" d'Aragón, que mostraron una gran profesionalidá a la vez que supieron coneutar col públicu dende'l primer momentu.


La xornada del sábadu piesllose con una espicha a les 10:30 de la nueche na sidrería "El Patio" de La Felguera, na que se fizo un autenticu mestizaxe del folclore de Ciudad Real, Aragón y Asturies, hasta altes hores (aunque se retrasara el reló una hora). Y como nes folixes en La Felguera ye vezu, La Pomar foi la encargada d'echar el pieslle a lo que quedaba de nueche.


El domingu a les 11 la mañana, pese al suañu y al cansanciu, fízose una visita al recientemente inaugurau, Muséu de la Siderurgia, que ta en Valnalón. Colo que se finaron los actos del XXIV Festival de Folclor de Llangréu y se entamó a trabayar pa la edición XXV.

0 bilordios: