Lleendo esto paez una inxusticia indiscutible, ¡¡¡quedar ensin plaza dempues de sacala llegalmente n'una oposición y encima por culpa un fallu del Ministeriu!!! Ye escandaloso, ablucante, un casu ensin precedentes na hestoria de les oposiciones n'esti pais. Pero por enrriba too ye ¡¡¡MENTIRA!!!
Nengun enfermeru/a que sacó plaza en propiedá na cabera oposición estraordinaria del ya inesistente INSALUD va a quedar ensin ella. Lo que braveramente pasó y se pue entender lleendo la noticia completa de La Nueva España ye que hebo muncha xente que cubrió mal la solicitú de plaza por que yeren 1.688 códigos compuestu cada un d'ellos por 11 caracteres, polo que yera perfácil equivocase. Amás, hay que xunir qu'hay un rumor que diz que'l ordenador confundió dalgun caracter y nun valoró de forma correuta determinaes solicitudes. Esta xente ta pendiente que-yos valoren la reclamación. En casu negativu pasarien a una llista d'escedencia voluntaria onde tendríen qu'esperar a que los demás (trasllaos y los que cubrieron bien les solicitudes) sepan en que llugar garren la plaza pa conocer el so destín. En nengún casu quedar ensin plaza.
Comu pue ser posible que lleendo'l titular d'una noticia s'entienda claramente una cosa y llueu lleendo la noticia entera, te des cuenta de to lo contrario. ¿Ye casualidá? ¿sensacionalismu? ¿vende más lo estremo y sorprendente, aunque seya mentira?
0 bilordios:
Publicar un comentario